Dag Marco,
Wat rust nemen lijkt in jouw geval geen kwaad te kunnen gezien de heftigheid van je klachten. Een week lijkt me dan nog vrij kort om de boel een beetje tot rust te laten komen.. Als je daarna weer gaat oefenen, dan is het wel belangrijk om heel rustig aan te beginnen en langzaam op te ...
Re: Hamstring tendinopathie
- Forum: Bovenbeen
- Onderwerp: Hamstring tendinopathie
- Reacties: 17
- Weergaves: 92369
- 29 apr 2026, 10:21
- Spring naar bericht