Ik ben eind januari geopereerd aan Hallux valgus van mijn linkervoet.
Operatie is goed gegaan, is wel flink gefixeerd met twee schroeven in mijn voet.
Echter nu na vier maanden krijg ik stekende pijnscheuten in mijn voet.
Ben al weer op revilidatiebasis aan het werk, moet hier ook wel lopen en mijn voet belasten.
Zal ik toch al weer te veel doen ??
Iemand dezelfde ervaringen
Cees
Re: Stekende pijn 4 maanden na Hallux valgus operatie
#2Dag Cees,
Vervelend dat je nu stekende pijn ervaart. Ging het aanvankelijk wel beter met de voet/teen?
Wellicht ben je inderdaad te snel te veel gaan doen. Probeer het een paar weken weer wat rustiger aan te doen en meer pauzes te nemen. Als de klachten niet afnemen zou ik contact opnemen met het ziekenhuis of de huisarts.
Vervelend dat je nu stekende pijn ervaart. Ging het aanvankelijk wel beter met de voet/teen?
Wellicht ben je inderdaad te snel te veel gaan doen. Probeer het een paar weken weer wat rustiger aan te doen en meer pauzes te nemen. Als de klachten niet afnemen zou ik contact opnemen met het ziekenhuis of de huisarts.