Super vervelend om te lezen en succes met je herstel.Deman71 schreef: ↑05 apr 2025, 18:08Hi, ik ben helaas ook getroffen door een achillespees blessure. Geheel afgescheurd.net 5 dagen geleden gebeurd bij padel. Als ik het had geweten dat er zoveel blessures van padellen was, had ik het racket nooit opgepakt. Mijn hele leven al windsurfen in hoge golven, en nu dacht ik leuke sport erbij. Maar helaas. Ik ben voor tips en advies hier beland en bedankt voor alle tips. Ik begin dus aan mijn herstel reis en zal mijn reis ook melden. Ik ben via de eerste hulp, een scan gehad en in het gips gedaan en maandag weer terug naar de gipskamer. Ik ben zelfstandig in het transport en kan nu dus ook helemaal niks, dus werk eraan om snel weer terug in de auto te zitten. Helaas is het mijn rechter been en ik rijd automaat. 53 en sportief. Nu al dagelijks wat oefeningen maar voornamelijk veel met het been omhoog. Omdat ik weer snel moet werken en snel weer het water op wil, weet ik niet welke behandeling beter is? Operatie of conventioneel?
Ik heb bewust voor de operatie gekozen omdat gips er eerder afgaat en risico op nog een keer scheuren is hierdoor minimaal. Ik krijg een achillotrain maar daarmee mag ik ook niet rijden. Beide trajecten kosten ongeveer evenveel tijd voordat je mag rijden is mijn idee. Succes met je herstel.