Hoi Diana,
Herkenbaar! Vooral in de nacht veel pijn diep in de lies en bil door stenose. Veel krampen in de benen en al 2 jaar slecht slapen door de pijn. Ik wordt in oktober hieraan geopereerd en hoop dat dit dan eindelijk voorbij is en ik weer een nacht door kan slapen!
Re: LUMBALE KANAALSTENOSE
#32jepraam@kpnmail.nl schreef: ↑09 mei 2025, 12:58Ik hebi dinsdag een lumbale stenose operatie gehad. Het is nu vrijdag en ik weet niet waar ik het zoeken moet van de pijn. Heb gisteren van de chirurg zwaardere pijnstillers gekregen. Het wordt eerder slechter dan beter. Is dit normaal?
Re: LUMBALE KANAALSTENOSE
#33Hoi, lees je berichtje op dit forum en het is al een poos geleden betreft je operatie maar hoe is het afgelopen met jouw pijn?
Ik ben zelf 4,5 week geleden geopereerd aan lumbale stenose L4/L5 en ik merk geen vooruitgang qua pijn. Kan nog steeds niet lopen zonder pijn. Vraag me af of dit nog goed komt of ben ik te ongeduldig?
Ik ben zelf 4,5 week geleden geopereerd aan lumbale stenose L4/L5 en ik merk geen vooruitgang qua pijn. Kan nog steeds niet lopen zonder pijn. Vraag me af of dit nog goed komt of ben ik te ongeduldig?