Frozen shoulder, Dupuytren

Hallo,

Bij mij is een frozen shoulder vastgesteld nadat ik na toenemende pijn in de rechterschouder ook steeds meer beperkt werd in mijn beweging.
In mijn rechterhand is onlangs Dupuytren vastgesteld (i.c.m. een triggervinger). Ik begrijp dat ik door 3 fases heen moet voordat de frozen shoulder over is is en dat dit lang kan duren. Waar ik benieuwd naar ben is het volgende. Ik ervaar veel pijn in mijn hele arm. Boven- en onderarm en ben daardoor nog meer beperkt in het gebruik van mijn arm en hand. Ik heb altijd al snel last gehad van RSI klachten als ik net iets te lang achter een laptop of telefoon zit. Kan de RSI weer getriggerd zijn door de frozen shoulder of is het normaal dat ik pijn in mijn hele arm ervaar? Ik hoor namelijk wel van bovenarmklachten, maar niet de hele arm.

Re: Frozen shoulder, Dupuytren

FROZEN SHOULDER TIP
Hallo,
Graag wil ik mijn ervaring delen over de behandeling van Renske Krelage voor mijn Frozen Shoulder. Ik heb deze eerder gehad en toen fysiotherapie gekregen wat weinig effect had waardoor ik er toen heel lang mee rond heb gelopen, en door rust in een mitella ging het over. Een frozen shoulder is ontzettend pijnlijk en gewoonlijk ben je er lange tijd mee zoet, maar bij Renske had ik tot mijn verbazing maar één Fascia release Trigger point behandeling nodig om mijn schouder weer zonder pijn in beweging te krijgen en met een paar dagen was ik pijn vrij.
Ik kan écht iedereen die een frozen schouder heeft van harte aanbevelen om deze door Renske te laten behandelen. Het is echt niet nodig om hier zo’n lange tijd mee rond te lopen en zo onnodig lang pijn te lijden.

Groeten en beterschap
Edith Mossel

Renske Krelage
Amsterdam
Werkt zelfstandig en bij Healing People Amsterdam Jordaan
0651618268