Tarsaal tunnelsyndroom
#1Sinds 20 maanden heb ik na 200 km schaatsen een continu doof gevoel aan mijn linkervoet. Ook tintelingen die erger worden bij lopen. Ook mijn enkel en kuit voelen stijf en bekneld aan. Meeste last ervaar ik onder mijn voetzool, hiel en grote en tweede teen. Het voelt alsof er een sok om mijn kuit, enkel en voet zit die naar de voet steeds beklemmender is. Ik heb veel onderzoeken gehad, maar men kan geen zenuwbeknelling ontdekken. Ik denk zelf aan het tarsaal tunnelsyndroom ookal heb ik geen echte pijn aan de binnenkant van mijn enkel en heb ik geen extra tintelingen als ik de tineltest ( kloppen binnenkant enkel) uitvoer. Echo, emg en mri wijzen niets uit. Ook rug is bekeken en ik heb een vernauwing bij wervel L5 S1 maar een corticosteroïden injectie hielp niet. Ik heb ook geen rugklachten. Ook injectie gehad in fibulakop zonder succes. Het is geen compartiment syndroom. Mijn klachten lijken het meest op tarsaal tunnelsyndroom. Heeft iemand gelijke ervaring of idee wat dit veroorzaakt?