Pijn na slijmbeursverwijdering en barbotage

Ik loop al 2 jaar met schouderklachten. Uiteindelijk bij de orthopeed terecht gekomen en bleek een verkalking in de schouder. Daarop vorig jaar januari een barbotage gehad en een cortisone injectie in de slijmbeurs. Enkele weken bleef de pijn weg, maar kwam toch weer terug. Toen enkel een cortisone injectie gekregen. Deze deed niks. In augustus bleek de kalk nog niet weg, dus wederom een barbotage en cortisone injectie gekregen. Deze werkte wel weer, maar helaas na zo'n 2 maanden toch weer pijn. Weer naar de orthopeed en wederom een cortisone injectie. Helaas heeft deze injectie niets gedaan.

Na een belafspraak afgelopen januari besloten een kijkoperatie te doen. Afgelopen 19 maart ben ik geopereerd. Ik bleek een ontstoken slijmbeurs te hebben en wederom kalk in de pezen. De slijmbeurs is verwijdert en dmv een barbotage hebben ze ook de kalk weer verwijdert.

De operatie is nu 8 weken geleden en 1 week na de operatie met fysio gestart. Exhter heb ik nog steeds behoorlijk pijn in mijn schouder. In rust gee pijn, maar iedere beweging is gevoelig en boven de 90 graden pijnlijk. Kan nu eigenlijk minder met de arm dan voor de operatie. Aankomende 3 juni heb ik een controle afspraak bij de orthopeed staan.

Is er iemand met soortgelijke ervaring? Duurt herstel gewoon lang? Ik weet helaas niks want na de operatie ook de arts niet gesproken verder.