Neurologische klachten ineens

1 dag na de vaccinatie nu 1 maand geleden, kreeg ik last van tintelingen onderbenen, instabiel op de benen gevoel alsof je op een boot zit (deinen). Opeens last van kunstlicht en zon. Voor de vaccinatie corona had ik geen lichamelijke klachten. Alleen heb ik atrose in de nek. HH dacht aan stress drukte en een verhuizing voor de boeg. Vind het alleen raar dat het ineens een dag na de vaccinatie is gekomen. Net bloed geprikt zal mij benieuwen. Fysio heeft gekeken naar hernia of ischias was het ook niet. Had alleen een disfuntie ge onden in zijkant heup/bilspier. Tintelingen zijn wat afgenomen. Maar onzeker blijft het nog wel.
Ik heb geen hoofdpijn, maar licht en zonlicht triggeren wel op een of andere manier. Dat je instabiel bent zeker met stilstaan. Vind het raar waar dit vandaan komt. Zweten kwam er ook nog bij of zal dit overgang zijn ben 53 jaar.

Re: Neurologische klachten ineens

Hoi Ilse,

wat vervelend om te horen. Ervaar je de neurologische klachten in een been of in beide benen? Het is inderdaad wel toevallig dat de klachten precies een dag na de vaccinatie opkomen, maar voor zover ik weet is neurologische uitstraling in de benen (nog) niet beschreven als bijwerking. De spier aan de zijkant van je bil/heup kan zeker voor dergelijke klachten zorgen. De betreffende (diepe) bilspier heet de Piriformis spier en meer over het Piriformis syndroom kun je hier lezen: https://www.hierhebikpijn.nl/aandoening ... s-syndroom Succes en laat ons vooral weten wat de uitkomst is van de onderzoeken.

Mvg