Re: Breuk in voet

Hallo,
Half februari heb ik mijn vijfde middenvoetsbeentje gebroken( en gescheurde enkelbanden) door een val.
Heb in het ziekenhuis een walker gekregen. Die heb ik vier weken gedragen.
Daarna drie keer fysio gehad. ….maar bij de breuk bleef het gevoelig.
Nu inmiddels tien weken verder heb ik op advies fysio en nieuwe röntgenfoto’s laten maken.
Conclusie er is nog niks veranderd aan breuk ….
De breuk zit netjes op elkaar maar er is geen nieuwe botvorming. De laatste foto is precies aan de eerste foto.
Wie heeft daar ook ervaring mee.
Ben benieuwd naar wat er nu komen gaat.
Pas over twee weken een afspraak bij chirurg.

Re: Breuk in voet

Ik heb iets langer dan 6 weken geleden mijn 5e middenvoetsbeentje gebroken. Ik kreeg geen gisp maar een walker. In de avond mag dat ding af en ik heb op krukken gelopen ter ondersteuning, ook met walker. Nu heb ik 6 weken de walker aangehad en sinds afgelopen weekend mocht ik een stevige wandelschoen proberen. Ik was al blij dat ik van die walker af was, dus ik loop nu weer op schoenen, dat was heel raar eerst. Ik heb nog wel steeds last van een wat opgezette voet. Niet heel erg meer, maar goed. En het afrollen van de voet bij het lopen doet nog pijn, maar dan bij mijn tenen. Ik moet ook niet een plotselinge stap extra moeten zetten. Dat gebeurt wel eens als je je andere voet stoot of er loopt per ongeluk iemand tegen me aan. Ik vraag me af hoe lang dit nog allemaal duurt. Ik loop zonder krukken en met die wandelschoenen, maar omdat ik nog een soort van mank loop, is dat super vermoeiend.