Trochanter Mayor Pijnsyndroom en contact

Hallo,
Ik ben vrouw, net 50 geweest en ben aan de zware kant.
Ik heb al een aantal jaren last van Trochanter Mayor Pijnsyndroom aan beide zijden van mijn heupen, maar door late erkenning van fysiotherapie heeft het erg lang geduurd voordat ik wist wat ik had en is de behandeling tot nu toe ook niet effectief gebleken.
Ik zou graag in contact komen met lotgenoten, om ervaringen te delen en wijzer te worden in de aanpak van het probleem.
Ik heb al een jaar Fysio gehad (vanaf november 2013), daarna manuele therapie, dry-needling, fysiotherapie bij een andere en meer bekwaam therapeut, en heb net een traject bij orthopeed afgesloten na 3 injecties (echogestuurd).
Orthopeed geeft aan niks meer te kunnen doen en gaf mij de boodschap om te leren leven met de pijn die ik ervaar. Hij gaf daarnaast aan dat heel veel vrouwen last hebben van deze klacht, maar ik ken er geeneen! Vandaar mijn vraag om contact. Liefst in provincie Noord-Brabant.
Ik ben nu een koolhydraatarm dieet aan het volgen om af te vallen (lukt aardig!) en doe iedere dag rek- en strek-oefening, en core-stability, wat de klachten iets verlicht maar niet weg krijgt.
Wie zou met mij willen mailen? Of op een andere manier willen communiceren? Of wie denkt wijzer te worden van het delen van informatie? Ik hoor het graag!