Hoi hoi,
Ik kom vandaag op deze site terecht en ben eigenlijk benieuwd of er mensen met dezelfde klachten zijn. Ze doen mij denken aan condo.
Nu drie aanvallen van pijn gehad deze gaan gepaard met enorm veel pijn en koorts. De eerste pijnaanval begon in oktober. Pijn onder de linkerborst op een rib uitstraling naar de zijkant, schouderblad, lange rugspieren, schouders, nek zelfs keelspieren en borstspieren doen mee. Mijn schouders zijn zo snoeihard dat je er spijkers op krom kan slaan en de pijn ervaar ik als een enorme pijnbel ( niet te doen) borstbeen is wel gevoelig maar niet heel pijnlijk..
Er is al tweemaal een hartfilmpje en longfoto’s gemaakt en bloed gecontroleerd en wordt iedere keer met een antibioticakuur naar huis gestuurd, omdat de ontstekingswaarde 85 tot 142 is. Bloedbeeld goed en niets te zien op hart. Longfoto’s onderin de longen iets, maar dat komt omdat ik op dat moment niet diep meer kan inademen dus de longblaasjes zakken wat in. Met koorts erbij ben ik zo 3-5 dagen onder de pannen. Of het condo. Is weet ik niet, maar een volgende keer wil ik echt niet meer zo’n zware antibioticakuur meer🥲 dat doet ook wat met het immuunsysteem.
Ik zou het superfijn vinden om reacties te krijgen van mensen die zich herkennen in dit en wat hun ervaring is.
Lieve groet Louisa
Terug naar “Lichamelijke klachten algemeen”
- Welkom
- Arm
- - Schouder
- - Bovenarm
- - Elleboog
- - Onderarm
- - Pols
- - Hand & vingers
- Romp & hoofd
- - Rug