Clusterhoofdpijn

Hallo

Ik heb al heel wat jaren clusterhoofdpijn. Ik ben echt heel wat jaren naar huis gestuurd met dat het voorhoofdsholte ontsteking. Dus ik krijg gewone normale neusspray mee naar huis wat natuurlijk niet werkte. Dus na wat zelfonderzoek naar symptomen er achter gekomen dat het dus clusterhoofdpijn was. Dus ik terug naar de dokter om die zelf te vertellen dat het dat was. Krijg je als antwoord “Owja dat zou eens goed kunnen zijn ja”🤷🏻‍♂️
Nu kreeg ik eindelijk na jaren de goede medicatie. Samutripan. Ik had die een tijd gehad en toen kreeg ik ineens tramadol mee. Weer nie goed. Maar goed lang verhaal kort. Nu had ik gehoord dat je samutripan in verschillende vormen kan krijgen. Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee en wat is het beste om te doen want ik word er echt helemaal gek van.

Groetjes Marco

Re: Genezen Clusterhoofdpijn!

Robbin schreef:
28 aug 2024, 17:12
Hallo hansp, ik heb sinds een jaar last van clusterhoofdpijn en bij mij is het voor het grootste deel verdwenen door isoptin 120. 1 tablet per dag. Als de hoofdpijn wel door komt werkt de zuurstof vrijwel altijd na een kwartier en soms moet ik dan na 10 minuten toch weer aan de tank.. Wat ik interessant vind is dat er een verwijding van de bloedvaten in het hoofd zit, maar ik dit volgens mij door een hele korte periode krachttraining heb opgelopen. U hebt dit waarschijnlijk zoals u zelf zegt doordat u de caravan verkeerd getild hebt? Is hier al eens onderzoek naar gedaan? Want ik heb ook mijn nek na laten kijken maar volgens mij nooit mijn rug. Ik ben na de klachten vorig jaar direct gestopt met krachttraining. Ik heb dat vorige week weer opgepakt maar heb nu toch weer aanvullende klachten dus dit moet in verband staan met elkaar. Hoop dat er iemand is die hier wellicht meer over weet of kan vertellen.

Gr robbin
Dag, Vandaag heb ik de diagnose clusterhoofdpijn gekregen, nadat ik al jaren met perioden kamp met eenzijdige hoofdpijn rond het oog enz. Ik kreeg het eigenlijk altijd na het sporten en of met warmt weer enz. Nu begreep ik van de neuroloog dat daar geen verband zit, maar ik denk zelf echt een verband te zien. wat is jullie ervaring? Robbin jou ervaring met krachttraining lijkt hier wellicht op?