Beste Dokter/Fysio,
Ik heb vreemde pijnklachten waar ik niet meer uitkom. het begon al jaren geleden met pijn in de heup regio en het been. na foto's en mri scans bleek een ingeklemd heup gewricht links maar minimale slijtage ,geen labrum schade en ook een lekke tussenwervelschijf L5/s1 in mijn rug waar ik altijd wat uitstraling van had in het rechterbeen maar ermee kon leven. de klachten verergerde juist wel altijd na veel wandelen. ik ben zelf ook krachtsporter. de laatste 4 jaar ging het supergoed. ik deed veel krachttraining en geen cardio en had totaal geen klachten. tot eind vorig jaar nadat ik 30 kilo in 4 maanden bewust was afgevallen en daarvoor veel ging fietsen en wandelen kreeg ik steeds meer last van pijn in mijn linkerbeen . dit trok tot aan mijn enkel en voet . ik voelde het ook vaak in de heup. maar voornamelijk zere en vermoeide spieren terwijl ik toch sterke goed getrainde benen en heupen had. nu 7 maanden later heel veel pijn in mijn rug erbij gekregen. ik ben ook nog eens met zware spullen aan het sjouwen geweest waardoor de klachten nog eens verergerde en ook duidelijk uitstralingspijn in het rechterbeen voel. zowel links als rechts dus. ik heb de hele dag een zeurende pijn rond mijn middel. het trekt naar boven in de rug en de flanken. als ik in bed ga liggen dan gaat het over. bij s'ochtends wakker worden totaal geen last meer. maar zodra ik uit bed rechtop ga staan is gelijk de pijn in 1 keer helemaal terug. vaak zo erg dat ik het in de liezen en onderbuik voel. ik ben naar de huisarts geweest. heb een linker heup foto laten maken en die hebben ze vergleken met 5 jaar geleden en er was niets veranderd. geen beeld voor coaxartrose stond er in het verslag. omdat ik het ook zo in de onderbuik schaamstreek voet heeft de huisarts mij nu doorgestuurd voor een echo van de onderbuik. ik ben zelf meer van mening dat het uit mijn rug komt . wat denk u?? alvast bedankt voor u antwoord..
- Welkom
- Arm
- - Schouder
- - Bovenarm
- - Elleboog
- - Onderarm
- - Pols
- - Hand & vingers
- Romp & hoofd
- - Rug
- - Bekken & bil
- - Buik & borst