Even weer een update heb een echo laten maken een paar weken geleden van mijn voet. Hier is niks uitgekomen dat de banden gescheurd zijn. Nu heeft de huisarts mij weer geadviseerd om na de fysio te gaan. Hier ben ook niet weer begonnen ben twee keer geweest. Heb het idee dat zij ook niet weet wat het is en heb volgende week weer afspraak bij collega fysio. Zij begon ook al over podotherapeut hier heb ook een afspraak gemaakt. Vind vervelend dat niet weet wat heb en de pijn duurd al bijna 25 weken nu. Misschien heeft iemand suggesties waar de pijn weg gaat en wat nu verder moet het duurd allemaal zolang. En ben het vertrouwen beetje verloren dat de pijn nog weg gaat, wat hoop van wel uiteraard aangezien ik in veel dingen wordt belemmerd.Cla schreef: ↑05 dec 2024, 10:56Ik heb mijn enkel verstuikt gehad dit is nu al twaalf meer dan twaalf weken geleden maar heb als wakker wordt of gewerkt nog steeds stekende pijn aan de buitenkant van mijn vket. Kan er wel dingen om doen maar mijn vraag is wanneer gaat de pijn helemaal weg iemand enig idee? Wel oefeningen gehad van de fysio.
groetjes claudia