Hoi
Ik heb enkele weken geleden een flinke kneuzing op de liesplooi ondervonden.
Heb helse pijn gehad de 1e twee weken, en je niet kon bewegen en elke beweging moest aanhalen met een kreun. Tot zelfs de 2 x het leek of je hele lichaam als ware bevriest en zelfs met alleen hand los laten van stoel of muur of draai je hele lichaam verkrampt van de pijn en steeds gevoel had om kracht en aanspanning om te bewegen.
Dat heeft bij mij een kleine trauma veroorzaakt als angst dit terug te krijgen. Gelukkig is dat uitgebleven want dat gun je ergste vijand nog niet.
Nu herstel en fysiotherapie
Ik blijf ongerust in het feit dat het dan verminderd en dan weer opzet van pijn. Ook uitstralende pijn naar de zijkant.
De kneuzing is veroorzaakt door met een flinke zijwaartse kracht tot een onverwachte zware container op het werk. Ofwel een tegen aanslag door te zware gewicht .
Mijn vraag is of het normaal is dat je ene dag minder voelt en op andere dag toeneemd of heeft teveel oefenen of bewegen dit de oorzaak.
Ook gaat het tergend langzaam op herstel gebied.
Heb gelukkig na bijna maand lang pijnstillers geen draflonac of tramadol nodig boven op paracetamol
Ik ben me bewust dat herstel ofwel volledig herstel weken tot maanden kan duren maar t lijkt als of met dalende en soms opkomende pijn t na mijn zjn niet snel genoeg kan gaan.
Kan iemand mij geruststellen dat dit er bij hoord dat kan opkomen en weer zakken.
Ik heb dit nog nooit mee gemaakt..
Grt Geert-Jan
Terug naar “Lichamelijke klachten algemeen”
- Welkom
- Arm
- - Schouder
- - Bovenarm
- - Elleboog
- - Onderarm
- - Pols
- - Hand & vingers
- Romp & hoofd