@Knoet
Bij mij deed een injectie bij het neuroom niks, als ik jou verhaal lees,mag ik daar blij om zijn,geloof ik.....
Ik ben zo stom geweest me na die injectie aan het neuroom te laten opereren, sindsdien heb ik vele malen meer pijn dan voor de operatie.
Ben jij al bij een podotherapeut geweest,die ervaring heeft met neuroompijn?
Bij mij helpen aangemeten zolen een heel klein beetje.
Ik word via de revalidatie arts ook nog doorverwezen naar een orthopedisch schoenmaker voor eventueel een schoenaanpassing of aangepaste schoenen. Maar omdat ik zeer waarschijnlijk nog aan mijn enkel geopereerd moet worden, wilde die dat eerst afwachten.
Sterkte!
Groetjes Elise
Re: Extreme pijn na cortisone injectie schouder inmiddels 2,5 maanden later
#22Mijn vriendin ervaart soortgelijke problemen als jullie omschrijven na het krijgen van 2 injecties in haar bil. De problemen zijn begonnen met het niet goed kunnen zitten of liggen. Daarop zijn de injecties gezet en is een branderig gevoel begonnen in de bilstreek. Achteraf gezien is de pijn alleen maar erger geworden (zijn nu 3 weken verder). Zijn er mensen die soortgelijke problemen hebben gehad en zijn die problemen na verloop van tijd opgelost? Zo ja, hoe zijn ze opgelost? Wellicht dan anderen er informatie uit kunnen halen om de tussenliggende periode beter door te komen. Het lijkt erop dat dit soort problemen niet vaak voorkomt maar zo te lezen zijn er toch meerdere personen die hetzelfde ondergaan. Ik zal "ons" verloop later updaten.
#23Helaas heb ik na maanden cortisone injectie slijmbeurs heup hetzelfde en kan amper lopen.
Fysiotherapeut zegt de prik is verkeerd gezet.
Huisarts wil hier natuurlijk niets van weten.
Wat kan ik doen?
Fysiotherapeut zegt de prik is verkeerd gezet.
Huisarts wil hier natuurlijk niets van weten.
Wat kan ik doen?
#24Laat je doorsturen naar de pijnpoli van een zkh. Na drie jaar 2 frozen shoulder behandelingen, Oefeningen blijven doen en een goede schoudertherapeut ben ik wat schouders aangaat zo goed als pijnloos. Het heeft tijd en doorzettingsvermogen nodig. Ik heb ook vreselijke pijn gehad maar doorgezet waardoor de pijn uiteindelijk onder controle is. Nu is mijn nek aan de beurt vw artrose met osteofieten die op de zenuwen drukken. Ja de napijn is heftig maar na een aantal behandeling door een pijnarts onder begeleiding van een een radioloog (ik heb echt fijne goede artsen, geluk mee schijnbaar) heb ik het volste vertrouwen in een goede afloop.
#25Ik heb een vraag aan Elise die het heeft over pijn in vingers en knie en ander gewrichten.
Ik heb een nekhernia en carpaaltunnelsyndroom gehad en ben daar aan geopereerd, maar toch nog klachten vooral in mijn vingers nog.
Krijg nu spuiten met kenacort, maar merk als ik op mijn vingers leun of bijvoorbeeld mijn spijkerbroek aantrek ik echt veel last van mijn vingers krijg tot kloppen toe .
Ik weet niet of Elise dit forum weleens terugleest anders zou ik graag met haar in contact willen komen mijn emailadres is fjjkeulers@gmail.com
DUS DIT BERICHT IS GERICHT AAN ELISE OF IEMAND MET DEZELFDE KLACHTEN,VOEL VRIJ OM MIJN EEN PERSOONLIJK MAILTJE TE STUREN WANT IK ZIT MET MIJN HANDEN IN HET HAAR EN HEB ER ONNOEMELIJK VEEL LAST VAN. GR FRANÇOIS
Ik heb een nekhernia en carpaaltunnelsyndroom gehad en ben daar aan geopereerd, maar toch nog klachten vooral in mijn vingers nog.
Krijg nu spuiten met kenacort, maar merk als ik op mijn vingers leun of bijvoorbeeld mijn spijkerbroek aantrek ik echt veel last van mijn vingers krijg tot kloppen toe .
Ik weet niet of Elise dit forum weleens terugleest anders zou ik graag met haar in contact willen komen mijn emailadres is fjjkeulers@gmail.com
DUS DIT BERICHT IS GERICHT AAN ELISE OF IEMAND MET DEZELFDE KLACHTEN,VOEL VRIJ OM MIJN EEN PERSOONLIJK MAILTJE TE STUREN WANT IK ZIT MET MIJN HANDEN IN HET HAAR EN HEB ER ONNOEMELIJK VEEL LAST VAN. GR FRANÇOIS
Slijmbeursontsteking
#26Vraagje , wat is nu aan te raden bij een slijmbeursontsteking in de schouder wel of niet rust geven ?
Heb 18 oktober jl een injectie gehad bij de ha , maar er is nog niet echt vooruit gang.
Ben er al 9 wk zoet mee , 3 x bij osteo geweest en de nodige pijnstillers gehad , die ook niet helpen.
# beetje radeloos
Heb 18 oktober jl een injectie gehad bij de ha , maar er is nog niet echt vooruit gang.
Ben er al 9 wk zoet mee , 3 x bij osteo geweest en de nodige pijnstillers gehad , die ook niet helpen.
# beetje radeloos
#27Wat een herkenbaar verhaal, 8 jaar zelfde klachten en injecties mri emg noem maar op verder.
Ben er sinds kort achter gekomen dat de klachten komen vanuit mijn elleboog, heel moeilijk te traceren maar ga dat aub onderzoeken.
Druk in je holte van je elleboog en aan de buitenkant, als je een scherpe schuit voelt dan ben je in mijn wereld!!
Lees je wat in over tennisarm tenniselleboog of golferselleboog.
De arts wou lokaliseren waar de pijn vandaan komt en omdat ik ze al in me schouder heb gehad besloten in de elleboog te geven, wonderbaarlijk na 6 dagen was de pijn compleet verlaagd van een 12 naar een 2.
Ik wens je heel veel succes ik heb na jaren een mri van me elleboog over 4 weken.
Ben er sinds kort achter gekomen dat de klachten komen vanuit mijn elleboog, heel moeilijk te traceren maar ga dat aub onderzoeken.
Druk in je holte van je elleboog en aan de buitenkant, als je een scherpe schuit voelt dan ben je in mijn wereld!!
Lees je wat in over tennisarm tenniselleboog of golferselleboog.
De arts wou lokaliseren waar de pijn vandaan komt en omdat ik ze al in me schouder heb gehad besloten in de elleboog te geven, wonderbaarlijk na 6 dagen was de pijn compleet verlaagd van een 12 naar een 2.
Ik wens je heel veel succes ik heb na jaren een mri van me elleboog over 4 weken.
#28Na tracties bij een manueel therapeut, die hij bij mij niet had mogen uitvoeren ivm spierreuma, kreeg ik een slijmbeursontsteking heup buitenkant.
Daarop ging ik naar een orthopedisch arts in Leiden die bekend staat om het geven van injecties. Deze arts luisterde vroeger wel naar mij, maar is zo eigenwijs en dit keer heeft hij totaal niet naar mij geluisterd. Volgens hem zit het probleem in mijn heupgewricht, waarop hij vervolgens zonder echogeleide, een injectie gaf in mijn heupgewricht. Sindsdien is de pijn vele, vele malen erger geworden. Volgens fysiotherapeuten heeft hij een zenuw geraakt. Deze arts ontkent alles en reageert niet op mails. Momenteel bij de patiënten klachten commissie een klacht ingediend. Intussen weet ik me geen raad meer van de pijn en slaap alleen nog maar op pillen. Pijnstillers helpen totaal niet.
Daarop ging ik naar een orthopedisch arts in Leiden die bekend staat om het geven van injecties. Deze arts luisterde vroeger wel naar mij, maar is zo eigenwijs en dit keer heeft hij totaal niet naar mij geluisterd. Volgens hem zit het probleem in mijn heupgewricht, waarop hij vervolgens zonder echogeleide, een injectie gaf in mijn heupgewricht. Sindsdien is de pijn vele, vele malen erger geworden. Volgens fysiotherapeuten heeft hij een zenuw geraakt. Deze arts ontkent alles en reageert niet op mails. Momenteel bij de patiënten klachten commissie een klacht ingediend. Intussen weet ik me geen raad meer van de pijn en slaap alleen nog maar op pillen. Pijnstillers helpen totaal niet.