Vandaag 3 augustus: TOP, heb nieuw looprek ontvangen en (nee, ben geen influencer!) een inklapbaar soort. Voor mijn hoogte beter in te stellen alsook prima mee te nemen als je mee mag in de auto en nog niet die balans hebt. Deze ga ik morgen omhoog trekken naar de 1ste en daar na 10 weken misschien.. dromen,Kendal schreef: ↑31 jul 2024, 21:31Vandaag de 31ste juli: nog steeds dikke enkel en deels volle voet. Vooruit denkend ga ik morgen verder met Fysiotherapie aan huis. Veel gebeld en gechat: de kringloop blijft: 1. Bellen oid met een door de zorgverzekeraar geaccrediteerde fysio, 2. vragen om thuisfysio (en of dat verzekerd is), 3. Contact met poly chirurgie 4. Verwijsbrief aan fysio en 5. Hopelijk komt het dan goed.. Had jl. maandag een 2e looprek besteld voor de 1e verdieping (was op mijn billen omhoog geklommen en dat lukt mij). As. vrijdag wordt mijn 2e looprek bezorgd. Ik hoop dat ik daarna eindelijk boven ook mijn eigen ding mag starten. Mijzelf beter te kunnen verzorgen (hoe in mijn bad-douche te komen en vooral er weer zonder kleerscheuren eruit), mijn dan 10 weken niet geziene bed verschonen en eindelijk mijn eigen waardigheid herstellen.
Verder vandaag 3 uur geoefend en het gaat goed: mooi zal het nooit meer worden maar eerlijk? Over 2 maanden ga IK GEWOON WEER LOPEN.