Re: Enkelbreuk
#81Simone888 jii bent dus ook al een tijd onderweg, mijn 3 voudige breuk is van 21 december, heb alleen door de feestdagen bijna 3 weken op de operatie moeten wachten. Stom dat jij geen verwijzing naar de fysio hebt gehad, raar dat daar geen lijn in zit want je hebt er gewoon recht op! Ik heb ook Skechers, last van stijfheid in de ochtend en lang zitten en de trap af gaat ook precies nog zoals jij het zegt. Van die trap heb ik aangegeven bij de fysio en die doet heeft nu oefeningen met een step om het been weer sterker en soepeler te maken voor traplopen. Hij zegt dat traplopen omlaag veel zwaarder is dan omhoog. Over die Skechers en bandenletsel, de fysio zegt dat het vrij zeker is dat ik met mijn val bandenletsel heb opgelopen, wat en hoe is niet onderzocht want na 9 weken gips zou dat wel geheeld moeten zijn. Toch lastig al die tegenstrijdige berichten want met stuggere schoenen kan ik echt minder goed lopen. Is bij jullie de enkel en voet ook nog gezwollen, kan wel een jaar duren werd mij verteld. Ik ben trouwens 51 en ik wandelde veel voor mijn val van de trap. Gister een klein uur gewandeld (mijlpaal) maar na de inspanning wordt het snel stijf. Ik moet geduld hebben zegt de fysio en zeker rust nemen als het been dat aangeeft. Lastig…..En op sokken lopen op een gladde vloer is ook lastig, ik heb nog niet genoeg grip in mijn voet. Wordt ook aan gewerkt bij de fysio. Geduld, geduld….