Re: Extreme pijn na cortisone injectie schouder inmiddels 2,5 maanden later

#21
@Knoet

Bij mij deed een injectie bij het neuroom niks, als ik jou verhaal lees,mag ik daar blij om zijn,geloof ik.....
Ik ben zo stom geweest me na die injectie aan het neuroom te laten opereren, sindsdien heb ik vele malen meer pijn dan voor de operatie.
Ben jij al bij een podotherapeut geweest,die ervaring heeft met neuroompijn?
Bij mij helpen aangemeten zolen een heel klein beetje.
Ik word via de revalidatie arts ook nog doorverwezen naar een orthopedisch schoenmaker voor eventueel een schoenaanpassing of aangepaste schoenen. Maar omdat ik zeer waarschijnlijk nog aan mijn enkel geopereerd moet worden, wilde die dat eerst afwachten.
Sterkte!
Groetjes Elise

Re: Extreme pijn na cortisone injectie schouder inmiddels 2,5 maanden later

#22
Mijn vriendin ervaart soortgelijke problemen als jullie omschrijven na het krijgen van 2 injecties in haar bil. De problemen zijn begonnen met het niet goed kunnen zitten of liggen. Daarop zijn de injecties gezet en is een branderig gevoel begonnen in de bilstreek. Achteraf gezien is de pijn alleen maar erger geworden (zijn nu 3 weken verder). Zijn er mensen die soortgelijke problemen hebben gehad en zijn die problemen na verloop van tijd opgelost? Zo ja, hoe zijn ze opgelost? Wellicht dan anderen er informatie uit kunnen halen om de tussenliggende periode beter door te komen. Het lijkt erop dat dit soort problemen niet vaak voorkomt maar zo te lezen zijn er toch meerdere personen die hetzelfde ondergaan. Ik zal "ons" verloop later updaten.