blijvende klachten

#1
na 2 nekherniaopraties blijf ik nek en schouder klachten houden.
Inmiddels loop ik meer dan 10 jaar met nek schouderklachten en elke keer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd.
Klachten, naar de huisarts, foto maken, geen bijzonderheden te zien, ga maar naar de fysio.
Dit hoor ik nu al meer dan 10 jaar.
Al die 10 jaar willen ze de pijn bestrijden terwijl niets helpt en men wil blijkbaar niet naar de oorzaak zoeken.
Ik kan me momenteel heel goed voorstellen dat heel veel mensen zorgmijders zijn geworden want ze doen werkelijk geen ene ruk.
Wat kan je nog doen als je niet vermogend bent om ze zo ver te krijgen dat ze eens een degelijk onderzoek uitvoeren.
Gezondheid is werkelijk echt te koop: (als je vermogend bent.)
Heb dan ook totaal geen enkel vertrouwen is de GZ.

Re: blijvende klachten

#2
Ik lees vaak dat er bij een nekhernia (veel)pijn in voor komt. Bij mij is ook een nekhernia gevonden en wel een ernstige bij C4.
Ik moest geopereerd worden en dan zou de pijn meteen weg zijn, maar welke pijn?? Voel helemaal niks.
Wat ik wel heb is een rare gevoel in mijn vingers en handen. benen en voeten doen ook mee. Loop nu een beetje moeilijker.

Ik vermoed zelf dat dit een ander oorzaak heeft.

Als ik dan dit leest dan begin ik toch echt wel te twijfelen of ik wel geopereerd wilt worden.
Als ik dan aanhoor hoe de neurologen mij vertellen dat een operatie beter voor me is , maar dit er niet bij vertellen. tja.

Wens je veel sterkte en hoop toch is dat je hier vanaf komt.