• Aanmelden
  • Registreer
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
  • Hierhebikpijn.nl
  • Forum
  • Arm
  • Elleboog

Help, tenniselleboog/tennisarm verpest mijn leven

  • E-mail onderwerp
  • Afdrukweergave
Plaats reactie
  • Hierhebikpijn.nl
  • Forum
3 berichten
Toon berichten van afgelopen
Sorteer op
Anoniem
Anoniem

Help, tenniselleboog/tennisarm verpest mijn leven

#1 door Anoniem
Ik heb het maar sinds vier dagen en ik lijd verschrikkelijk. Hoe lang gaat deze hel nog duren?
  • Meld dit bericht
  • Citeer
  • 01 jul 2020, 18:55
Gast
Gast

Re: Help, tenniselleboog/tennisarm verpest mijn leven

#2 door Gast
Anoniem schreef: ↑
01 jul 2020, 18:55
Ik heb het maar sinds vier dagen en ik lijd verschrikkelijk. Het alleregste is dat het mijn eigen stomme schuld is en ik vervloek mezelf. Hoe lang gaat deze hel nog duren want ik kan dit echt niet?
r
  • Meld dit bericht
  • Citeer
  • 01 jul 2020, 19:06
Fysiotherapeute
Fysiotherapeute
Berichten:
1633
Lid geworden op:
03 mar 2016, 10:05

Re: Help, tenniselleboog/tennisarm verpest mijn leven

#3 door Fysiotherapeute
Dat kan een paar dagen zijn, tot weken of maanden. Heel afhankelijk van de oorzaak, je werkzaamheden en of je de klacht goed behandeld.
  • Meld dit bericht
  • Citeer
  • 03 jul 2020, 16:59
3 berichten
Plaats reactie

Terug naar “Elleboog”

Ga naar
  • Welkom
  • Arm
  • -     Schouder
  • -     Bovenarm
  • -     Elleboog
  • -     Onderarm
  • -     Pols
  • -     Hand & vingers
  • Romp & hoofd
  • -     Rug
  • -     Bekken & bil
  • -     Buik & borst
  • -     Hoofd & nek
  • Been
  • -     Heup
  • -     Bovenbeen
  • -     Knie
  • -     Onderbeen
  • -     Enkel
  • -     Voet & tenen
  • Algemeen
  • -     Lichamelijke klachten algemeen
  • -     Vragen over fysiotherapie
  • -     Vragen over zorgverzekering en vergoeding
Re: Stekende pijn 4 maanden n…
Dag Cees, Vervelend dat je nu stekende pijn ervaart. Ging het aanvankelijk wel beter met de voet/teen? Wellicht ben je
Rudy, 24 jun 2026, 09:29
Re: Labrum scheur heup - kick…
Dag Krt, Het is inderdaad goed om te blijven bewegen. Maar er zit natuurlijk een groot verschil tussen kickboksen en bi
Rudy, 24 jun 2026, 09:26
Re: Langdurig pijn aan duim
Hoi ik ben Liam. Ik was trefbal aan het spelen en ik kreeg superhard een bal tegen mijn duim, en na meer dan 4 uur is de
Anonymous, 22 jun 2026, 21:11
Re: Langdurig pijn aan duim
Hoi ik ben Liam. Ik was trefbal aan het spelen en ik kreeg superhard een bal tegen mijn duim, en na meer dan 4 uur is de
Anonymous, 22 jun 2026, 21:09

  • Hierhebikpijn.nl
  • Forum
  • V&A
  • Alle tijden zijn UTC+02:00
  • Het is momenteel 26 jun 2026, 00:36
Privacy   Cookie instellingen

Aanmelden




Registreer

Je hebt cookies niet geaccepteerd. Klik hier als je cookies toch wilt accepteren.