Irritatie knie

#1
Beste,

Sinds enkele maanden heb ik een soort van stijf gevoel in mijn knieholte die bij momenten aanwezig is en dan weer niet. Tijdens het sporten(voetballen) voel ik helemaal niets en kan ik 100% gaan zonder iets te voel. Maar daarna komt dat gevoel weer (maar niet altijd). Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn?

Re: Irritatie knie

#2
Ook vergeten te melden dat ik perfect mijn knie kan buigen en strekken zonder pijn te ervaren. Alleen heb ik wel hert gevoel dat mijn linkerbeen sneller vermoeid geraakt dan mijn rechterbeen waar ik die stijfheid niet voel.

Re: Irritatie knie

#4
Hoi,

Veel klachten heb ik eigenlijk niet, ik kan zelf geen pijn forceren de enige beweging waar ik iets voel is bij het indrukken van de koppeling bij het autorijden dan voel ik wel een soort van zeer kleine steek maar niet pijnlijk. Sporten kan ik perfect blijven doen waarbij soms wel die stijfheid komt opdagen. Een verschil merk ik ook in mijn bovenbeen waarbij de rechter sterker is als de linker. Heb geen andere sport gedaan. Laatste 2 maanden wel meer gelopen dan normaal.