Spierscheuring in mijn bovenbeen

#1
6 juli ben ik door een auto geschept met mijn fiets, mijn linkerbeen en elleboog deden verschrikkelijk veel pijn , gelukkig kon ik er op staan, mijn man heeft me naar huis gebracht en een vriend de fiets . Direkt gans mijn been proberen te koelen, pijn maar het viel op zich nog mee. 7 juli bij de huisarts geweest maar hij kon mij niet helpen ,waren allemaal flinke bloeduitstortingen , blijven koelen en maar een crème gesmeerd tegen de blauwe plekken, week nadien heeft hij me doorgestuurd naar de spoed omdat ik steeds meer pijn kreeg.
Volledig onderzocht foto’s van de knie, bloed geprikt gecontroleerd op trombose en echo van de bloedvaten was niets aan de hand moest het zijn tijd geven om inwendig te genezen. Zeven weken na mijn ongeval ben ik zelf naar de fysio geweest, blauwe plekken zijn zo goed als weg maar de pijn en het vocht nog steeds niet. Na onderzoek voelde ze in mijn boven been op de plek waar mijn stuur van mijn fiets is opgevallen een verharding van ongeveer 20 cm, ze zei direkt ,Chris je zit met een spierscheuring, denk hoe komt het dat zij dat voelt en op spoed niks. Ze heeft de verharding losgemaakt ,nu is bij mij de pijn bij het lopen verergerd. Wat kan ik nog doen , ben niet flauw, heb gisteren pas mijn eerste pijnstiller genomen daar het niet verdraagzaam meer is , zit nu al van kwart voor vier op de bank daar ik wakker werd met draaien in bed en weer een ferme pijn scheut had in mijn bovenbeen. Hopeloos at kan ik nog doen?
Lopen is pijnlijk fietsen gaat beter.
Groeten Chris