Wie helpt mij...

#1
Hallo. Ik ben sinds 8 jaar bedlegerig, en rolstoelafhankelijk, ivm dikke en dunne vezelneuropathie. Woon alleen met mijn zoon van 16. Echter nu heb ik me 14 dagen geleden geblesseerd. Ik wilde vanuit bed, naar po stoel, dat is een halve meter. Sinds die tijd vreselijk veel pijn in heup/lies en de pijn trekt over bovenbeen tot net boven de knie. Het ergste is dat ik sinds die tijd niet meer kan liggen. Ik kan alleen nog zitten op rand van bed met benen af hangend...zo zit ik dus al 14 dagen..Ik ben totaal bekaf, gebroken. Ik heb al 24 uur per dag pijn door de dunne vezel neuropathie. En nu dit erbij. Ik kan gewoon niet meer. Ik heb morfine tegen de pijn van de thoracale hernia, maar de morfine werkt niet tegen de pijn in been. Diclofinac helpt ook niet. Huisarts weet het niet, fysio wil er niet aan beginnen voor duidelijk is wat aan de hand is. Ik kan niet rechtop staan en niet liggen,zodra ik been op bed leg, en ik ga vanuit zitten naar liggen,schreeuw ik het uit van de pijn. Wat kan dit zijn. Ik kan dit eigenlijk niet erbij hebben..alsof het nog niet genoeg was. Ik slaap hooguit anderhalf uur, en word wakker van mijn eigen huilen van de pijn.
cron