Re: CAM Impingment

#81
Hoi, op 22 januari ben ik geopereerd en hebben ze mijn labrum op 3 plekken vast gezet. Nu 10 weken verder heb ik nog steeds soms wat dagen zeurende pijn die dan de constant aanwezig is. Bewegen gaat gewoon goed en doet geen pijn (wandelen rustig fietsen en de oefeningen bij de fysio). Hebben meer mensen dit en kan dat nog lang aanhouden of is dit niet “normaal”? Ik heb 2x per week fysio en hij weet ook niet wat het is. Het maakt mij erg onzeker.

Re: CAM Impingment

#83
In oktober 2021 heb ik een kijkoperatie ondergaan aan mijn rechter heup. Ze hebben het labrum vastgezet, kraakbeen geslepen en schoongemaakt en CAM impegment gedaan.
Revalidatie liep prima maar daar waar de ene pijn verdween is er een andere pijn voorbij de plaats gekomen.
Nu na 2,5 jaar heb ik enorm veel last van mijn rechter lies. Mijn rechterknie kan ik sinds de operatie niet naar buiten laten vallen. Lijkt alsof het te strak aangespannen voelt in de rechter lies.
Sinds drie maanden dagelijks pijn en hinder in de rechter lies. Naproxen gekregen van de orthopeed maar dat helpt niet.
Uit laatste MRI scan van 7 maanden geleden (dus lang voor de constante pijn in de lies) bleek er niets geks te zien behalve dan wat vocht op bepaalde plekken.
Iemand advies of ervaring wat ik zou kunnen doen?