door Tessa
Hi,
Heb je de pijn constant of is het op en af?
Ik heb zelf bijna 2 jaar geleden een heupartroscopie gehad ivm een labrumscheur in de heup. Na een jaar begon ik af en toe weer pijn klachten te krijgen. Dan heb ik het in het begin over 1 keer inbde 3 maanden, waarin ik een week echt last had en niet goed op mijn been kon staan en weer een kruk nodig had.
Bij mij uit de pijn zich echt als hele hevige, soms kloppende steken, hoe is dat bij jou?
Ik heb regelmatig contact met mijn orthopeed. Hij gaf aan meer te bewegen, fysio oefeningen te doen, of bijvoorbeeld te zwemmen. Nu sport ik zelf niet regelmatig maar ik loop en beweeg dagelijks eigenlijk voldoende.
Ik heb het nu ongeveer 1 keer in de anderhalve maand dat ik weer een week of anderhalf echt heftige pijn heb. Het voelt voor mij haast als een soort zenuwpijn. Het enige wat helpt tegen de pijn is tramadol maar daar wordt je ook helemaal gaar van als je dat moet blijven slikken.
Ze gaan bij mij binnenkort opnieuw foto's maken en onderzoeken wat het zou kunnen zijn.
Ik zou proberen terug te gaan met je klachten en kijken of ze opnieuw zouden kunnen onderzoeken.
Het enige wat mij af en toe is de tussentijd wat verlichting kan geven, klinkt misschien een beetje gek, maar is op een hoge tafel zitten en een tijdje heen en weer schommelen met m'n benen. Misschien kan dat wat verlichting geven.
Hopelijk heb je er wat aan, ik zit zelf ook wel met m'n handen in het haar omdat ik niet weet waarom ik 2 jaar na operatie nog steeds zo veel last heb.
Groetjes,
Tessa