Tenniselleboog/tennisarm verpest mijn leven, help me alsjeblieft

#1
Sorry, dit is de tweede keer dat ik mijn post plaats want ik weet niet hoe forums werken. Maar sinds vier dagen heb ik last van tennisarm/tenniselleboog en de pijn is niet te harden. En waar ik het meest van baal is dat het mijn eigen schuld. Ik heb zo iets stoms gedaan waar ik liever niks over kwijt wil want ik schaam me echt. Ik ben zo boos op mezelf en ik heb vandaag de hele dag huilbuien want deze hel dat ik zelf heb gecreëerd heeft echt invloed op mijn leven en productiviteit. De pijn heb ik maar 4 dagen en als ik me nu al zo ellendig voel, hoe moet ik dit de komende weken, maanden of misschien zelfs jaren volhouden??

Re: Tenniselleboog/tennisarm verpest mijn leven, help me alsjeblieft

#2
Ik kan me voorstellen dat je schaamt over wat er gebeurd is, maar het is soms toch wel handig om te weten. Is de pijn ineens gekomen? Of door een activiteit langere tijd uit te voeren? Waar zit de pijn? Wanneer heb je de pijn? Vaak is het als klachten snel komen, gaan ze ook snel. Maar dan moet je, je elleboog wel goed behandelen. Rust geven, maar niet te veel, eventueel wat rekoefeningen doen (als het echt een tenniselleboog is?)