Pijn aan de voorkant van mijn rechter schouder

#1
Ik heb pijn aan de voorkant van mijn schouder bij het naar binnen en naar buiten bewegen van mijn arm. Ik ben(2x geweest) bij de fysiotherapeut maar die masseert alleen mijn nek. Thuis moet ik met een dumbel mijn arm laten zwieren ( laag) en met een katrolletje met mijn linkerarm mijn rechter pijnlijke arm optrekken. Het zijn allemaal bewegingen die geen pijn doen en waarbij ik mij afvraag wat het nut is behalve bewegen blijven? Ik mag ook volgens de therapeut geen bewegingen maken die pijn doen maar dat deed ik al want de pijn is niet fijn. Ik heb er nu al 2 maanden last van . Het is van te lang achter elkaar breien ontstaan. Gaat de pijn verminderen met deze therapie en hoelang zou het kunnen duren?

Re: Pijn aan de voorkant van mijn rechter schouder

#2
Beste Sporty,

Vervelend dat je deze klachten hebt en al zo lang. Wat vertelt de fysiotherapeut over de klachten? Wat veroorzaakt jou pijn bijvoorbeeld? De klachten zijn meestal ook niet direct weg, maar er moet wel verbetering zijn gedurende de therapie. Dit kunt u ook bespreken met de fysiotherapeut en eventueel uitleg vragen over het behandeltraject, hoe lang dit gaat duren, wat je mag verwachten etc.

Digitaal is het lastig zeggen of een therapie effect heeft en hoe lang het gaat duren, maar dit mag u wel verwachten van de behandeld fysiotherapeut dat hij/ zij hier informatie over geeft.

Succes