Bruisende pijn, ervaring gezocht aub

#1
Ik vind het lastig te omschrijven maar hoop dat iemand het herkent. Ik merk dat ik mij inmiddels wanhopig voel omdat het met de dag erger wordt.
Ik heb al 9 maanden een raar sensatie in de benen een soort trilling, ik omschrijf het even als een bruisend gevoel met hevige pijn scheuten in voeten en benen. Ook heb ik hevige pijnscheuten in mijn handen & onderarmen. Soms ervaar ik het als aanvallen. Ik heb dit de gehele dag maar in de avond in bed gaat het helemaal los. (geen drang om ze perse te bewegen) gewoon echt schietende zenuwpijn met extreme trilling/bruisen. Verder ook nog pijnscheuten in mijn onderbuik (baarmoeder of darmen)

Ik ben een vrouw van 30 jaar. Dit is spontaan onstaan, geen infectie of virus vooraf.
Ik heb geen stress of druk.
Ik ben best een sterk persoon en ga gewoon door met het leven en heb hierdoor het idee dat mijn huisarts wel denk, 't komt wel goed. Maar ik verga van de pijn. Ik slik pijnstillers en heb bloedgeprikt, o.a schildklier, b12 enzovoort en alles was goed. Dus mijn huisarts weet het niet maar ik kan op deze manier niet verder.