Tintelingen en doof gevoel links

#1
Hallo!

Ik ben een vrouw van 37 jaar en heb sinds 3 maanden neurologische klachten. Welke ervaringsdeskundige/medicus wil even met mij meedenken?

Het begon met tintelingen en een doof gevoel in mijn linkervoet, met uitstraling naar mijn linkerbeen. Nu tintelt ook mijn linkerhand, met uitstraling naar mijn arm. Ik voel kleine schokjes richting mijn vingers. Alles alleen links dus.

De huisarts heeft bloed geprikt (HbA1c, vitamine B1, B6, glucose, ALAT, Gamma GT, Vitamine B12). Geen bijzonderheden, al vond ik mijn HbA1c wat hoog voor mijn leeftijd en gezonde leefstijl (waarde 41).

Vorige maand heb ik bij de neuroloog allerlei tests gehad, daar scoorde ik goed op. Ook de MRI vertoonde geen afwijkingen (een MRI zonder contrastvloeistof). Volgende week heb ik weer een consult bij de neuroloog, maar het duurt me te lang; de klachten nemen met de dag toe.

Ik hecht veel waarde aan een gezonde leefstijl: ik eet gezond, ben sportief en rook en drink niet. En door deze vreemde, voor mij onbekende, klachten maak ik me ernstige zorgen. Verder heb ik geen klachten. Ik voelde me voordat deze klachten begonnen niet gestresst, maar kan het ook iets psychisch zijn?

Alvast bedankt voor het meedenken!