Beste anoniem,
Zou je iets meer over je klachten kunnen vertellen. Pijn op de borst kan veel dingen zijn. Je ribben, spieren, het kan vanuit de schouder of bovenrug komen.
Re: Pijn in borst
#12Hoi,
ik ben 2 weken geleden van mijn fiets gevallen en ik viel op de stoep. Mijn rechterborst doet bv pijn bij slapen als ik mij omdraai. llijkt net alsof er iets in je borst zit misschien zijn borstklierenn geraakt door de val.
graag je reactie.
bedankt alvast.
ik ben 2 weken geleden van mijn fiets gevallen en ik viel op de stoep. Mijn rechterborst doet bv pijn bij slapen als ik mij omdraai. llijkt net alsof er iets in je borst zit misschien zijn borstklierenn geraakt door de val.
graag je reactie.
bedankt alvast.
Re: Pijn aan borst
#13Hoi Jennifer,
Wat vervelend van je val. Het kan een kneuzing zijn van je borstweefsel, maar vaker duiden deze klachten op een kneuzing van de ribben.
De ribben zitten vanaf je sleutelbeen tot halverwege je romp. Dus ook onder je borst. Dit kan pijn in de borstregio geven, zeker na een val.
Wat vervelend van je val. Het kan een kneuzing zijn van je borstweefsel, maar vaker duiden deze klachten op een kneuzing van de ribben.
De ribben zitten vanaf je sleutelbeen tot halverwege je romp. Dus ook onder je borst. Dit kan pijn in de borstregio geven, zeker na een val.
#14Hallo, 20 jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad. Regelmatig had ik daarna pijn aan de rechterkant van de rechter borst. Voelde een beetje als een bal in mijn borst. Maar er is niets te voelen. Geen bulten niks. Sinds 5 weken heb ik last van dezelfde borst met ook dezelfde klacht gevoelbrechts, maar nu heb ik ook pijn naar de tepel toe. Ik maakt mij hier zorgen over maar huisarts zegt dat ik het nog maar een paar maanden moet aankijken. Ik moet erbij vermelden dat ik na het dragen van een tepel cover wel pijn heb gehad bij het uitdoen en de tepel toen helemaal wit was. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken?
#15Hoi Monicanu,
Ik weet niet of je hier een antwoord gaat vinden op je vraag. Dit is namelijk een fysiotherapie forum, en ik denk dat je vraag inderdaad er meer eentje is voor de dokter. Je zou eens kunnen kijken of er ook forums zijn voor dergelijke vragen. En je kunt altijd een second opinion aanvragen bij een andere dokter als je twijfelt over het oordeel van je eigen dokter. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Ik weet niet of je hier een antwoord gaat vinden op je vraag. Dit is namelijk een fysiotherapie forum, en ik denk dat je vraag inderdaad er meer eentje is voor de dokter. Je zou eens kunnen kijken of er ook forums zijn voor dergelijke vragen. En je kunt altijd een second opinion aanvragen bij een andere dokter als je twijfelt over het oordeel van je eigen dokter. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
#16Ik ben vorige week met mijn rechterborst op een paaltje gevallen, kreeg even geen adem en net onder mijn borst zat lichte pijn. Nu week later krijg ik meer pijn net onder de tepel. Voel niks geks dus weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.
#17Je zou er mee naar de huisarts kunnen gaan, dat zou ik tenminste doen.
Het klinkt niet helemaal als iets voor een fysio forum.
Groetjes Elise
Het klinkt niet helemaal als iets voor een fysio forum.
Groetjes Elise
Re: kenacort injectie s
#18Ik heb een vraag aan Elise die het heeft over pijn in vingers en knie en ander gewrichten.
Ik heb een nekhernia en carpaaltunnelsyndroom gehad en ben daar aan geopereerd, maar toch nog klachten vooral in mijn vingers nog.
Krijg nu spuiten met kenacort, maar merk als ik op mijn vingers leun of bijvoorbeeld mijn spijkerbroek aantrek ik echt veel last van mijn vingers krijg tot kloppen toe .
Ik weet niet of Elise dit forum weleens terugleest anders zou ik graag met haar in contact willen komen mijn emailadres is fjjkeulers@gmail.com
DUS DIT BERICHT IS GERICHT AAN ELISE OF IEMAND MET DEZELFDE KLACHTEN,VOEL VRIJ OM MIJN EEN PERSOONLIJK MAILTJE TE STUREN WANT IK ZIT MET MIJN HANDEN IN HET HAAR EN HEB ER ONNOEMELIJK VEEL LAST VAN. GR FRANÇOIS
Ik heb een nekhernia en carpaaltunnelsyndroom gehad en ben daar aan geopereerd, maar toch nog klachten vooral in mijn vingers nog.
Krijg nu spuiten met kenacort, maar merk als ik op mijn vingers leun of bijvoorbeeld mijn spijkerbroek aantrek ik echt veel last van mijn vingers krijg tot kloppen toe .
Ik weet niet of Elise dit forum weleens terugleest anders zou ik graag met haar in contact willen komen mijn emailadres is fjjkeulers@gmail.com
DUS DIT BERICHT IS GERICHT AAN ELISE OF IEMAND MET DEZELFDE KLACHTEN,VOEL VRIJ OM MIJN EEN PERSOONLIJK MAILTJE TE STUREN WANT IK ZIT MET MIJN HANDEN IN HET HAAR EN HEB ER ONNOEMELIJK VEEL LAST VAN. GR FRANÇOIS
Re: kenacort injectie s
#19Ik heb een vraag aan Elise die het heeft over pijn in vingers en knie en ander gewrichten.