Re: Pijn diep in bil

#23
Hallo allemaal, heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden? Ik loop hier al drie jaar mee rond. De echografiepraktijk in Almelo heeft mij van een groot deel van de pijn af kunnen helpen, maar de pijn in mijn zitknobbel is nog sterk aanwezig, het voelt als een knikker in mijn broekzak.

Ik heb al heel veel artsen gezien en behandelingen geprobeerd. MRI’s, foto’s, pijnrevalidatie, tense, injecties en veel verschillende medicijnen. Maar de oorzaak is nog steeds niet gevonden. Ik hoop dat iemand iets weet.

Re: Pijn diep in bil

#25
Heb ook al 3 maanden pijn in mijn bilspieren en rug,veel zenuwpijn,kan bijna niet staan of verlopen,pijn is niet te harden,allerlei pijnstillers gebruikt,warmtepleisters helpen een beetje maar ook maar voor een paar uurtjes,bij de fusion geweest dokter ziekenhuis,wat zeggen zij,veel rekken en oefeningen doen,nou ik wordt er langzaam depressief van,is er iemand die mij raadt kan geven.
BVD Dank.

Re: Pijn diep in bil

#26
Hallo.ik ben vorig jaar hard op me rug gevallen.huisarts vond het niet nodig om foto,s te maken.na acht maanden toch foto gemaakt.2 ribben gebroken.na een jaar eindelijk vastgezet.ik werd naar vaatchirurg gestuurd doordat ik plots pijn in bil,heup en bovenbeen kreeg.die zegt etalagebeen.doorgestuurd naar fysio.die zegt weer dat ik geen etalagebeen heb(hij behandel me nu voor piriformissyndroom)ook bij neuroloog geweest.die zegt ook piriformissyndroom.ik weet het even niet meer.liep al een jaar niet goed door gebroken ribben.help
Afbeelding

Re: Pijn diep in bil

#27
Hoi Hennie,

Wat een ontzettend vervelend verhaal. Dat je zolang heb moeten rond lopen.

Het klinkt inderdaad eerder als een compensatie van 8 maanden anders lopen. Dan wordt het al snel een piriformis syndroom genoemd. Maar zoals de naam al zegt is het een syndroom en niet heel specifiek.

Ik zal vooral vertrouwen hebben in je fysiotherapeut. Doormiddel van oefeningen eventueel rekken of dry needling moet dit goed komen. Alleen is het helaas geen quick fix.

Succes met het herstel

Re: Pijn diep in bil

#28
Dank u wel voor dit bericht.ik heb op dit moment het volste vertrouwen in me fysiotherapeut. Hij is erg begaan en goed bezig.ik weet dat het een tijd gaat duren.ik heb door de medicatie van de vaatchirurg hoge cholesterolpillen 40mg die ik niet nodig had omdat me cholesterol op waarde 1 stond een burn-out gecreëerd bij mezelf.daar heb ik me heel druk om gemaakt en ziek van geworden .inmiddels ermee gestopt.fietsen gaat beter als lopen.kan 1a2 kilometer lopen voordat het erg zeer gaat doen.en als ik in bed lig op het aangedane been dan gaat het zeer doen in mijn heup.probeer elke dag een stukje te lopen en fietsen.

Re: Pijn diep in bil

#29
Hallo,

Hier ben ik dan, 5 jaar ben ik oo zoek geweest...
Mri, ct , inspuitien, uiteindelijk zelf aangegeven dat het de hamstring kon zijn.Mri kon je het al zien.
Maar dachten dat het van de rug en slijmbeursen kwam en hebben ze erover gezien.

Andere dokter genomen, en ja hoor echo bevestigde dat het van de hamstring kwam.Forse ontsteking en verkalkingen.

Was zo blij dat het gevonden werd.
Nu bezig met shockwave therapie en rekoef beter maar nog niet gedaan.Hopenlijk geraak ik er nog vanaf.
Zeer pijnlijk.
Grtjs