Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

#11
Hoi Gaja en andere.

Wat vervelend dat niets lijkt te werken. Is er al ooit gesproken over bekkenfysiotherapie? Dit zijn ook klachten die kunnen komen uit problemen met de bekkenbodem. Dit is zeker niet zichtbaar op scans, en veel huisartsen en orthopeden denken hier helaas niet altijd aan. De piriformis maakt namelijk deel uit van de bekkenbodem.

Misschien heb je er iets aan.

Succes

Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

#12
Hallo,

Wat een ontzettend nare verhalen/berichten. Ik wens alvast iedereen met betreffende klachten veel sterkte en succes voor de toekomstige tijden.

Helaas heb ik geen gouden tip voor degene met de betreffende klachten. Ik ben een man van 35 en heb na een bedrijfsongeval 1,5 jaar geleden vergelijkbare klachten opgelopen. Het is triest dat je een leven leeft waarop je vol in het leven staat, plotseling is het alsof het grond onder je voeten verdwijnt.

Mijn ervaringen is ontzettend goed je grenzen aan geven, assertief opstellen & matig tot zeer licht actiefzijn.

sterkte allemaal.

Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

#13
Fysiotherapeute schreef:
10 jan 2024, 09:29
Hoi Gaja en andere.

Wat vervelend dat niets lijkt te werken. Is er al ooit gesproken over bekkenfysiotherapie? Dit zijn ook klachten die kunnen komen uit problemen met de bekkenbodem. Dit is zeker niet zichtbaar op scans, en veel huisartsen en orthopeden denken hier helaas niet altijd aan. De piriformis maakt namelijk deel uit van de bekkenbodem.

Misschien heb je er iets aan.

Succes


Hallo allemaal, periformis uitgesloten, tens, blokkades, fysio, anti-epilectia, anti-depressiva, opiaten, GGZ, accupunctuur, bloesemtherapie, homeopaat, operatie enz. enz. Ik weet het echt niet meer. Vorige week uival beide voeten. Obstipatie door opiaten. Nu op bed met kussens en kruiken en jullie om ff mn hart te luchten. Vandaag heel shakerig. Mn mannetje kookt nassi, dus zo lekker eten en vanavond damesvoetbal kijken, op de bank met kruiken en kussens. Maandag uitgebreide blokkade L4-L5 bij Dr Rezvani, Anth. ZKH. Wie weet. Liefs en beterschap van mij.

Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

#14
Beste Gast, Ik heb net een beticht geplaatst.
Ik hoop dat Hilde nog iets van haar laat horen.
Ik ben nu 67 jaar en de pijn is er constant. Nooit niet. Het beinvloed mijn kwaliteit van leven. Ik ben doodmoe en geen energie meer om wat danook te doen. Ik kom al 2 jaar mijn deur niet meer uit.
Ik hoop echt dat dit niet voor altijd is. Sterkte, ik ben wat ouder en vindt het verschrikkelijk voor jullie, jongere, lotgenoten.👋🏻

Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

#15
Hallo iedereen, Afgelopen maandag in het Anth. ZKH een epidurale infiltratie gekregen L4/L5. Het is nu vrijdag. Maandag had ik geen gevoel meer, na de injectie, vanaf mijn middel, wat een rare ervaring. Ik merk dat ik minder pijn heb. Onderbeen links, maar niet in bovenbeen, bil en mijn rechter been. Dat is winst. Rug nog wat beurs. Ik heb wel minder kracht beiderzijds, douchen was al trillend. Ik gebruik nu minder morfine. Hoop dat de kracht de komende dagen wat terug komt. Lieve groet van mij.💤
cron