Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

Beste Mensen, zelf heb ik nu een jaar lang onderrugpijn. Fysio, chiropracticer, cortisoneninjecties, zenuwblokkade..helpt allemaal niet. Ik heb me aangemeld bij Brein-medicijn.nl. Deze organisatie werkt met de mindbody methode. Dus niet de lichamelijke aanpak, maar psychisch. Mij helpt het, misschien jou ook? Check maar eens op hun site. Ik hoop dat ik je hekpen met deze tip. Sterkte allemaal!
Rob

Re: Ten einde raad pijn onderrug, heup, bil, been.

Hallo allemaal. Ik ben overal uitbehandeld. Niemand wil zich aan mij 'branden'. Ik mis de CYP 2d6 in mijn bloed. De antidepressiva of anti epilecticum om de pijn wat te blokkeren is voor mij niet geschikt. De opiaten geven obstpaie, met mijn voorgeschiedenis dramatisch. Via GGZ Altrecht nu bij een Psychiater geweest. Volgende week komt ambulante psychiatrische verpleegkundige verslag doen. Het gaat bij mij om pijnstillende medicatie die de prikkel naar mn hersenen afzwakt, daar leek mij de psychiater de uitgesproken persoon voor. De neuroloog zegt simpelweg: daarvoor kun je naar de huisarts. Dat werkte dus niet bij mij.
Ik ben benieuwd naar volgende week. Nu dus al 5 jaar op de bank met 24/7 spinale stenose met neuropathie. Heel veel sterkte allemaal en 🍀 voor het nieuwe jaar. Gr. Gaja.