Rugpijn één zijde oorzaak jaren niet gevonden. Pijnmedicatie helpt niet

#1
Beste,

Sinds 2018 heb ik rugpijn aan de rechterkant juist onder de schouderblad . Deze pijn straalt zich uit naar mijn rechter bil , naar mn middenrif en ietsjes naar linkse rug., Maar de kern van de pijn is juist onder mn schouderblad.Na verschillende scans, botscans ,mri is de oorzaak nog niet gevonden. Ik heb zelfs proefinfiltratie gedaan om te zien of de pijn zou verminderen. Maar zelfs dit heeft niet heholpen. Ik neem 6 zaldiars in combinatie met Ibuprofen maar zelfs dat helpt niet altijd de pijn te verminderen. Ik wordt van die medicatie ook niet echt goed. Hartkloppingen, hartslag constant hoger dan 90 enz...

Snachts wordt ik ook wakker van de pijn.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Verschillende pijncentrums geweest en nooit weten ze wat de probleem is. Enige wat ze me aanraden is aan mijn slaapritme te werken. Terwijl dit omwille mijn werk onmogelijk is. Zelfs tijdens de verlofdagen heb ik pijn. .ik doe bureau job.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Deze pijn maakt mij lichamelijk maar ook mentaal kapot. Ik kan het niet meer aan..