IK ben 28 jaar oud.Meer dan 2 jaar geleden heb ik plots een geblokkeerde rug gehad. Ik kon mijn volledige rug niet bewegen en had ik pijn.
KInesist heeft mij dan geholpen om mijn rug vrij te maken. Echter had ik nog steeds op 1 plek pijn. En dat is aan de rechtermidden/lage kant van mijn rug juist onder mijn ribben maar vooraal aan achterkant.
Voor een paar maande voelde ik ook een stekende zeurende kloppingen in mijn buik aan de rechterkant. Kinesist heeft mij dan aangeraden voor een echo te laten doen om te zien of er iets mis is met een orgaan. Echo was negatief alles was in orde. Alleen een beetje veel lucht.
Deze pijn aan mijn rug werd niet beter. Af en toe minder af en toe meer. Het straalt soms ook uit naar mijn volledige rug en naar mijn linker kant. ALs iemand op mijn rug drukt kan ik het ook voelen tussen de wervels. Het doet pijn. Ooorzaak komt definiet van rechterkant. Soms , héééél zelden als ik een bepaalde beweging doe knapt er iets aan mijn rechterkant waardoor opeens al mijn pijn weggaat. Ook aan de rest van mijn rug. Dit gebeurd echt heel zelden en krijg het zelf niet zomaar gedaan. Pijn omt dan na een korte tijdje terug.
DOkters hebben echos, mri enzvoort genomen. Niets wijst op een probleem. Ik heb echter een lichte scoliose. Deze zou echter niet het oorzaak zijn. Dokter heeft me wel aangeraden om rugschool te volgen om hernia te vermijden. Nu zit i al 2 maanden Rugschool te doen voel ik echter meer pijn. Mijn rechterzijkant doet echt zeeer en is de pijn constant aanwezig. Ik krijg het pijn niet weg.
Zie tekenining voor de pijn aanduiding. DOnker rode zijn waar ik specifik pijn voel. Ook tussen wervels als je er op drukt. Meeste pijn is rechts met uitstraling naar links.
Heeft iemand enige tips wat ik nog kan doen?
Normale kinesi/osteophaat heeft niet geholpen. Zou chiropractie helpen? Aangezien er soms iets knapt en pijn verdwijnt.
Ik kan niet meer normaal functioneren. Pijnstillers helpen helemaal niet.