Hielklachten

#1
Goedemorgen,

Ik heb klachten aan mijn hiel waarvan niemand lijkt te weten wat het is, of wat eraan te doen.
Ik heb zeer pijnlijke hielen, aan de zijkant zitten een soort gele vlekjes die zeer pijnlijk zijn. Het lijkt wat op een eeltpit maar dit is het niet.
Ik ben naar huisarts geweest, podotherapeut, verschillende pedicures, medisch pedicure en dermatoloog.
Niemand kan me vertellen wat het is...
Overdag met lopen heb ik niet heel veel last, wel als mijn hiel het bed raakt of bij liggen op de bank. Erg pijnlijk en branderig.
Ik heb op die plaats veel eeltvorming, dat probeer ikzelf en de pedicure zoveel mogelijk weg te halen. Ik smeer mijn voetjes dagelijks meerdere keren in.
Op de plaats van de gele vlekjes krijg ik nu ook kloven die extreem pijnlijk zijn. Het eelt laten zitten is net zo pijnlijk dus geen optie.
Vanmorgen naar medisch pedicure geweest, die zegt er lijkt heel diep wel n kloof te zitten.
Ik weet het niet meer, wat te doen.
Misschien dat iemand het herkend?
Ik zal in reactie een foto plaatsen...
Hopelijk krijgt deze vervelende klacht een naam en weet ik wat ik eraan kan doen..
Groetjes pijnlijk Voetje

Re: Hielklachten

#4
Hoi, ik heb hetzelfde gehad en kreeg toen het advies van een vriendin om een pluk loperswol in mijn sok te doen op de plek op mijn hiel. Daar zit blijkbaar wolvet in die heel goed helpt en het voelde sowieso heel goed. Ik doe het nu ongeveer twee weken (gelukkig geen warme zomer) en het wordt echt beter. Je kunt het volgens mij online bestellen bij lopenzonderblaren.nl
cron