Pijn aan mijn rechtervoet aan de richting van mijn tenen

#1
Ik draag sinds een paar maanden steunzolen, heb geen last bij mijn linkervoet, bij mijn rechtervoet heb ik ook geen last aan mijn brug onder de voet, maar wel aan de derde en vierde teen, telkens als ik erop steun, zijn ze zwak en voel ik krampen. Het is geen morton neuroma, want ben echo laten maken, en de dokter zei dat het geen morton neuroma, hij zei ook dat hij niets kon vinden op de echo foto.
Dit vind ik persoonlijk vreemd, want ik loop niet comfortabel op mijn rechtervoet, telkens mijn derde en vierde teen zijn ongemakkelijk en creeeren soms krampen. Ik neem dagelijks magnesium en slik B12 vitamine in en ik eet dagelijks ook een banaan en nog steeds ondervind ik er last van. Schoenen zijn ook in orde, want ze knellen niet aan mijn tenen. Enig advies? Dank u wel

Re: Pijn aan mijn rechtervoet aan de richting van mijn tenen

#2
Het is vaak ook een dof gevoel wat ik heb aan mijn rechter derde en vierde teen als ik wandel op steunzolen, kan het zijn dat ze corrigerend werken, want heb voor de steunzolen altijd krom gewandeld/gelopen en deze correctiezolen, ik had de eerste weken enorm last van mijn brug onder mijn voet, omdat ik niet gewoon was om recht te wandelen, sinds enkele weken is de pijn ervan weg, maar nu is er nieuwe pijn bijgekomen namelijk dat dof gevoel in mijn derde en vierde teen, en na lang wandelen creeert het ook zo krampen en zo een schiet pijn aan mijn teen.

Matthias