Manipulatie cuboid

#1
Goedemorgen allen,

Twee weken geleden heeft bij mij een fysio de conclusie getrokken dat mijn cuboid vast zit. Ik heb enkele maanden stug geprobeerd te smalle schoenen in te lopen en sindsdien is de pijn niet meer weg gegaan.

De mobilisatie oefeningen die ik heb meegekregen lijken tot nu weinig efftect te hebben en wil ik na wat echte internet research wat nieuws de kans geven. Ik ben opzoek naar iemand die ervaring heeft met het manipuleren van het cuboid. Ik heb vernomen dat dit twee kanten op gecorrigeerd kan worden.

Regio overijssel heeft de voorkeur, maar uiteraard wil ik best verder reizen als dat zo uitkomt. Gezondheid voor alles natuurlijk.

Als u iemand kent die hier ervaring mee heeft verneem ik het graag, alvast bedankt!

Re: Manipulatie cuboid

#3
Helaas heb ik ondertussen meerdere (manueel) fysiotherapeuten en een chiropractor gehad, maar nog niemand die hier daadwerkelijk ervaring mee had. Wel is er aangegeven door enkele dat ook zij denken dat het door een correctie op te lossen is. Ook eenfysio heeft wel wat pogingem gewaagd door samen met mij wat youtube videos te kijken. Ik ben dus nog altijd opzoek naar iemand die hier ervaring mee heeft. Alle adressen zijn welkom!


Klachten; pijn ter hoogte van het cuboid, voornamelijk aan de bovenkant. Klachten houden nu al ruim een half jaar aan.

Re: Manipulatie cuboid

#4
Helaas heb ik ondertussen meerdere (manueel) fysiotherapeuten en een chiropractor gehad, maar nog niemand die hier daadwerkelijk ervaring mee had. Wel is er aangegeven door enkele dat ook zij denken dat het door een correctie op te lossen is. Ook eenfysio heeft wel wat pogingem gewaagd door samen met mij wat youtube videos te kijken. Ik ben dus nog altijd opzoek naar iemand die hier ervaring mee heeft. Alle adressen zijn welkom!


Klachten; pijn ter hoogte van het cuboid, voornamelijk aan de bovenkant. Klachten houden nu al ruim een half jaar aan.