Re: Fat-pad atrofie/syndroom

#11
Hoi Annie,
Ja ik ken tot nu toe ook alleen jouw verhaal en die van Robert en David. De fysiotherapeut van de Kybun winkel zei dat hij er daar veel klanten met fat pad krijgt. En ook dat het steeds vaker voorkomt.


Vindt je het goed om elkaar een keer te bellen?
Dan kun je het contactformulier invullen en naar de contactpersoon van dit forum sturen. Zij helpen ons dan om met elkaar in contact te komen.
I
Groetjes Rebecca

Re: Fat-pad atrofie/syndroom

#14
Hallo Paula,

Wat jij aangeeft is herkenbaar bij het fat-pad syndroom. Helaas heb ik geen pasklare oplossing.
In eerdere berichten hier op het forum kun je lezen dat er meerdere manieren zijn om de pijn te verlichten. Of althans een poging daartoe.
Rollen met een massagebal, aangepaste schoenen, steunzooltjes. Helaas is afname van het vetweefsel onomkeerbaar.
Dus elk advies of kennis is welkom.

Groeten,
Annie

Re: Fat-pad atrofie/syndroom

#16
Sinds 2016 heb ik aan beide voeten het pad fat syndroom. Ik had ook tintelingen en branderige voeten. Ik neem savonds voordat ik ga slapen een tablet amytriptyline in , een lage dosering, en dat helpt mij heel goed. Geen last meer van tintelingen. Ik draag xsensible strechwalkers met veel demping. Helaas wel regelmatig branderige voeten.

Groeten Carla.