bult naast enkel na klap pallettruck

#1
Hi

ik heb een ongelukje gehad op mijn werk, nu is het zo dat ik dus een pallettruck tegen mijn enkel aan heb gekregen door een collega,
nu kon ik dus na die klap even niet staan op mijn voet en zonder steun niet staan op mijn voet,
even later na dat de pijn minder werd kon ik weer lopen wel moeilijk maar wel met een vuldolly(karretje waar ik mijn dozen op zet).
verder is het na 2 a 3 weken niet minder,
wat kan het zijn kan het iets met een spier of pees zijn?, moet ik er echt mee naar de dokter.
de zwelling is niet minder,nu kan ik aardig normaal lopen. ookal is het met schoen aan lastig kan het soms pijn doen.
heb de enkel wel gekoeld maar ook drukverband om gehad.

Re: bult naast enkel na klap pallettruck

#6
nu heb ik maanden later andere klachten gekregen, de pijn met de schoen aan zijn over, nu heb ik voornaamste last elke dag van kramp en pijn die begint in de enkel en trekt door naar de kuit en zo de hele tijd. na een nacht slapen gaat het soms wel weg, niet altijd, moet ik me zorgen maken of kan ik beter langs de dokter gaan alweer.

Re: bult naast enkel na klap pallettruck

#7
Beste,

Ik zou er eerder mee naar een fysiotherapeut of manueeltherapeut gaan. Het kan zijn dat jou kuitbeen deze klachten veroorzaakt. Doordat tijdens de klap de kuitbeen een klap heeft gehad beweegt deze misschien niet meer helemaal goed. Dan kan dit klachten geven die jij beschrijft. Een huisarts kan hier verder weinig mee, die zal jou medicijnen voor de pijn geven.

Succes!
cron