Re: Herstel operatie enkelbanden

#31
De stabiliteit is gelukkig (iig voor mij niet merkbaar) verschillend met mijn andere enkel.
Ben wel nog steeds aan het klooien met mijn verdere lichaam wat een soort in de soep is gelopen na alles lijkt het haha.
Waar het eerste nog logisch 1 kant was na de blessure heb ik nu beide zijden echt enorme SI / rugklachten maar dat lijkt wel een groter plaatje te zijn dan iets van na een blessure. Maar goed, als er steeds wat aan de hand is (heb echt een hoop achter elkaar gehad de laatste 2 jaar) raak je denk ik ook een beetje ontregeld.
Groetjes en succes verder met je herstel!

Re: Herstel operatie enkelbanden

#33
Hoi Jantina,

Mijn herstel gaat heel erg langzaam,maar dat is niet het gevolg van de operatie aan mijn enkel. Maar een andere,mislukte operatie aan mijn vorig jaar in combinatie met de restklachten van een hernia.
Dus ik kan het volledige resultaat nog niet echt merken.
Maar van mijn arts en fysio hoor ik dat het onder normale omstandigheden véél sneller gaat, mits je natuurlijk geen complicaties krijgt.
En het is mij 100% meegevallen verder hoor, hoe de eerste 8 weken gingen.
Ik denk dat je vooral je afweging moet baseren op hoeveel kans van slagen je orthopeed het geeft, ten opzichte van de klachten die je nu hebt.
Mocht je verder nog wat willen weten over de operatie ofzo, laat maar weten😉
Groetjes Elise

Re: Herstel operatie enkelbanden

#34
Hi Selma!

Ik had je laatste berichtjes even gemist🙈
Fijn dat jou enkel beter gaat!
Ja, dat de rest van je lichaam niet blij wordt van een verstoord looppatroon, merk ik ook steeds meer. Mijn fysio heeft mn rug gelijk ook maar in onderhoud genomen, zoals hij het zei.
Hopelijk gaan je andere klachten nu ook weer verbeteren nu je enkel weer goed gaat!
Groetjes Elise