Weber c fractuur nare geur voet

Hallo,

Ik heb 6 maanden terug mijn enkel gebroken, weber c fractuur. Er is een plaat en 8 schroeven geplaatst. Twee weken na de operatie is het gips verwijderd en daarna 6 weken onbelast. Al vrij snel na het dragen van een schoen merk ik dat de voet erg naar ruikt. Ik kan de geur niet goed omschrijven, anders dan een scherpe geur. De voet zweet niet meer dan de andere voet ( die niet stinkt). De nagels zijn wel erg vergroeid maar dat lijkt uit te groeien. Ik heb al wat geprobeerd zoals talkpoeder, kampferzalf, geurvreters in de schoen, maar niets helpt. Het litteken lijkt niet ontstoken.
Is dit bij mede forumleden ook een bekend verschijnsel en zo ja, wat hebben jullie er aan gedaan.
Helaas heb ik nog steeds veel last van de enkel maar zoals ik op het forum lees is een half jaar ook nog kort. Ik blijf dus hoop houden.

Jeremy

Re: Weber c fractuur nare geur voet

Ha Elise,

Ik heb het wel met de fysiotherapeut besproken. Zij dacht aan spierdystrofie. Inmiddels ben ik bij de huisarts geweest die het wel een kenmerk vindt van spierdystrofie maar verder geen enkel aanwijzing ziet dat ik dit heb, gelukkig maar, want dat wil ik er liever ook niet bij hebben.
Voor de pijn verwijst hij mij terug naar de orthopeed omdat dit waarschijnlijk toch de schroeven zijn die irriteren. Ik vind het alleen zo moeilijk om de orthopeed te benaderen en ik zie heel erg op tegen ziekenhuisbezoek in het algemeen.
Ik had dus gehoopt dat hier iemand het herkende en er een simpele oplossing voor had gevonden.

Met vriendelijke groet,

Jeremy