Afschuwelijk pijn in beide handen en vingers.

#1
Ik heb al zo'n half jaar last van slapende handen,maar dat is over gegaan in een vreselijke pijn die niet uit te houden is.Het is of ik mijn beide handen ik het vuur staa.En mijn vingertoppen prikken ongelofelijk.Ik word totaal gek van deze pijn.Het komt in aanvallen van een uur,zo erg dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.
Ik heb al veel pijnstillers geslikt wat niet hielp.Nu slik ik Oxicodon 10 mg,ik mag er 2 per dag,maar ook dat stilt de pijn niet.Als ik een dubbele dosis neem,dan pas wordt het met een uur draaglijker.Ik loop nu bij de neuroloog,en ik krijg over 2 weken een spier en zenuwonderzoek.Daarna ook nog naar de internist om alles uit te sluiiten.Zij vermoed dat het om een zenuwaandoening gaat,maar die pijn is niet om uit houden.Maar ik wil graag weten waar die afschuwelijke pijn nou vandaan komt.Heeft u misschien advies hierover wat ik kan doen.
Groet Gerda.

Re: Afschuwelijk pijn in beide handen en vingers.

#2
Hoi Gerda,

Wat een ontzettend vervelend klacht. Hopelijk weet de neuroloog iets. Pijn van tintelingen en in brand staan, is meestal zenuwpijn. Dus het is heel goed dat je bij een neuroloog terecht bent gekomen. Deze kan jou het beste verder helpen.

Als fysiotherapeut kun je hier vrij weinig aan doen. Zeker omdat het beide handen zijn, dan is het vaak toch een neuroloog die je het beste kan behandelen.

Succes!
cron