Re: Tfcc

Hallo allemaal. Ik ben acht weken geleden aan mn tfcc geopereerd. Ik ben nu 1 week uit het gips en mijn pols is erg dik, voeld warm aan, en doet heel erg pijn. Op dit moment ben ik op vakantie in egypte, weet iemand wat ik het beste mee kan doen?

Re: Tfcc

Hallo ben ik weer, ik ben na een second opinion in reineart kliniek geopereerd en is de meniscus verwijderd, ik kreeg 1 week gips verband en daarna zo'n kous dubbel om mijn onderarm wat alleen maar pijn deed. Na een week belde ik op omdat ik heel veel pijn had plus flink de pols en hand dik advies was haal 1 laag kous eraf dan zit t te strak. Deze week begonnen aan handtherapie en deze was stom verbaasd wederom over het afhandelen ik had volgens haar zeker 6 weken gips moeten hebben omdat mijn operatie behoorlijk was geweest en dan zei de orthopeed het is maar een kleine ingreep, ik heb het blijkbaar niet getroffen met de artsen en ik heb nu na 3 weken nog steeds heel veel pijn. Is dat normaal? Ohja en mijn vingers pink, ring en middenvinger doen pijn en slapen en tintelen erg daarbij mijn pink trekt naar de ringvinger toe.
Groetjes sil