knie

#1
Ik woon in het buitenland en heb half juli een operatie gehad aan mijn knie om de achterste kruisband te herstellen en ook de meniscus kreeg een beurt. Ben fisiotherapie aan het doen en gisteren heeft de fisiotherapeute mijn onderbeen met flink wat kracht naar achteren gebogen. Dat deed enorm zeer en de rest van de dag had ik veel pijn aan de binnenkant van mijn knie en kon ik mijn knie niet meer goed buigen. Ik heb het idee weer terug bij af te zijjn. Ben zelfs bang dat de operatie hierdoor kan mislukken. Mijn vraag: moet ik me echt zorgen maken, of hoort dit er gewoon bij?

Re: knie

#2
Beste herminia,

Wat is er precies gebeurd met uw operatie? Heeft u een nieuwe achterste kruisband gehad? Of is deze alleen verwijderd? Is de meniscus gehecht of alleen bijgeknipt? Zover mijn kennis gaat en de samenwerking met orthopeden in mijn regio is na een achterste kruisband operatie waarbij deze herstelt is, krijg je 6 weken gipskoker. Dit is een verwijderbare koker. En vanaf half juli tot nu is geen 6 weken.

Dus het is afhankelijke wat voor operatie u gehad heeft. Als u mij daar meer informatie over kan geven kan ik uw vraag beter beantwoorden