Kniebrace

#1
Ik heb n breukje en n kneusing van het tibiale plateau en n osteochondraal letseltje met focaal botoedeem. Hier heb ik al 10 weken last van. Nu heb ik n brace aangemeten gekregen. Ik heb n lopend beroep, werk in de zorg. T liefste wil ik gewoon doorwerken met die brace maar ik loop dus gemiddeld 7 uur per dag op mijn werk en dan nog wat ik thuis loop, honden uitlaten enz. Kan dit kwaad? Kortom: ik wil zo snel mogelijk van de pijn af, hoe kan ik dat t beste aanpakken? Wel werken, niet werken, halve dagen werken? Ik loop al 10 weken nu en wil er zo snel mogelijk vanaf!

Re: Kniebrace

#2
Hoi Anietje,

Wat vervelend van je blessure. Een breukje, kneuzing met osteochondraalletsel + botoedeem. Kan gewoon lang duren. Ik hoop dat je begeleid wordt in je herstel door een fysiotherapeut. Anders zal ik adviseren om dit wel te doen. Je kan hier eventueel zoeken naar een therapeut in de buurt. www.hierhebikpijn.nl/praktijken.

Het is zo afhankelijk waar het osteochondraaletsel precies zit en wat aan te raden is voor jou specifieke geval. Helaas kan ik je niet beter helpen.

Succes met het herstel!