Re: Pijn in de heup na knieoperatie

#4
Hoi Jolanda,

Uhm vreemde klachten, ben je nog onder behandeling van een fysiotherapeut. Het is sowieso niet heel normaal dat je last van je heup/ bil hebt, na deze operatie. Waarschijnlijk ben je anders gaan bewegen of heb je oefeningen gekregen die andere klachten krijgen.

Het heeft weinig te maken met de operatie zelf. Daar hoef je niet bang voor te zijn.

Re: Pijn in de heup na knieoperatie

#5
Hoi fysiotherapeut ,

Ik lees deze reactie nu pas!
Dank u wel nog!

Ik ben nog steeds onder behandeling van de fysiotherapeut . Mijn pijnklachten in de heup zijn minder. Ik krijg massages om de spieren los te maken. Dit lijkt wel te helpen.

Ik heb nog wel ook steeds klachten aan mijn knie, soort branderig gevoel bij starten van bewegen en korte stukken lopen. Is dit normaal?

Re: Pijn in de heup na knieoperatie

#6
Hoi fysiotherapeut ,

Ik lees deze reactie nu pas!
Dank u wel nog!

Ik ben nog steeds onder behandeling van de fysiotherapeut . Mijn pijnklachten in de heup zijn minder. Ik krijg massages om de spieren los te maken. Dit lijkt wel te helpen.

Ik heb nog wel ook steeds klachten aan mijn knie, soort branderig gevoel bij starten van bewegen en korte stukken lopen. Is dit normaal?

Re: Pijn in de heup na knieoperatie

#7
Hoi,

Vaak herstellen meniscus operaties vrij snel, zonder klachten binnen 3 maanden. Maar tot 6 maanden is het normaal om wat klachten te hebben. Is er bekend hoe jou kraakbeen in de knie was. Is het kraakbeen ook al aangetast, of van verminderde kwaliteit. Dit kan het herstel wel belemmeren en jou klachten wat simpeler verklaren. En soms is er gewoon geen verklaring voor helaas.

Zolang je knie niet meer dik wordt, is het herstel goed. En zijn de rest, eigenlijk rest klachten die weg moeten gaan gedurende de tijd door gerichte oefeningen en juist bewegen van de knie.

Succes met je herstel