Knie

#1
3,5 week geleden ben ik op mijn werk gehurkt gaan zitten om iets te pakken en toen knapte/rekte er iets in mijn knie met als gevolg dat mijn knie in brand stond. Het deed ontzettend pijn.
Ik had toen nachtdienst en was tegen het einde van mijn dienst.
Ik had erge pijn aan mijn knie. Thuis gekomen, paar uurtjes slapen en toen ik wakker werd, was mijn knie heel erg gezwollen, ik kon er niet meer op lopen, ook was mijn knie geel, paarsig gekleurd. Volgende dag naar de huisarts maar in knie zat zoveel vocht dat ze geen exacte diagnose kon stellen, ze dacht blessure knieband.
Moest het rustig aan doen en kon wel een paar weken duren.
Nu na 3,5 week nog steeds last van knie, kan niet hurken en traplopen is zeer belastend en nog steeds vocht in knie. Ook pijnlijke steken aan binnenzijde knie terhoogte van mijn kniegewricht. Ook krijg ik in de loop van de dag een verdikking in de knieholte. Ik ben nu 3,5 week ziek thuis omdat mijn werk te belastend is. Ik doe het rustig aan maar loop wel en dat gaat redelijk goed. Bij opstaan uit een stoel heb ik pijn in mijn knie. Hoe meer ik ga zitten en opsta hoe pijnlijker de knie wordt. Als ik plat op de rug lig en til mijn been op (gestrekt) voel ik steeds een knak in mijn knie. Wat kan de diagnose zijn?