Last van de knie

#1
Hallo lezer(es) ik heb sinds kort last van mijn linker knie, en wel aan de binnen kant.
Als ik mijn knie strek is dit pijnlijk , stevig door stappen is dus uit den boze. Boven de knie lijkt er vocht ophoping te zitten. En kan ik de knie niet buigen (wel iets maar niet te) . Mijn vraag nu is wat zou het kunnen wezen? Vriendelijke Gr a.

Re: Last van de knie

#3
Ik heb ook oast van de binnenkant van mijn linkerknie,maar vooral als ik s'nachts in bed lig,wordt ik wakker van de pijn , en doe ik een kussen tussen mijn knieen dat help een stuk! Ik heb er geen reden voor hoe ik er aan kom, ik werk in de winkel 8 uur en loop met de hond 2 keer 20 min per dag wat kan ik doen bhalve ibuprofen slikken? Kan ik zelf masseren,en helpt dat??alvast bedankt.

Re: Last van de knie

#4
Beste,

Vervelend dat je vooral 's nachts last hebt, nachtrust is erg belangrijk. Vermoedelijk zit het in een van de aanhechtingen of meerdere die aan de binnenkant van de knie zitten. Masseren kan zeker helpen, rekken kan helpen. Om zeker te weten wat het is moet je even keer bij de fysiotherapeut langs om te laten onderzoeken wat het exact is.

succes